RENAULT DIAMOND TOUR |
środa, 13 kwietnia 2011 21:34 |
Niegdysiejszy Renault Floride obok najniwszego limitowanego Megane Floride obok Hotelu Spa Dr. Irena Eris Wzgórza Dylewskie
20 - lecie Renault w Polsce
Motoryzacja istnieje od 125 lat, Renault na świecie od 113 lat, a przedstawicielstwo w Polsce od 20 lat. W tym czasie firma na świecie zanotowała wiele sukcesów w sprzedaży samochodów, jak i w sporcie. Sam Louis Renault, założyciel firmy wygrywał wyścigi i rajdy. W Polsce firma notowała w niektórych latach największą sprzedaż spośród wszystkich marek, a jej kierowcy rajdowi Błażej Krupa, Andrzej Koper, Bogdan Herink, czy Janusz Kulig wygrywali rajdy i zdobywali mistrzowskie tytuły. My dumni jesteśmy z tego, iż Robert Kubica jest członkiem jednej z najbardziej zasłużonych stajni dla Formuły 1 i czekamy na jego powrót. Z okazji rocznic i prezentacji nowych modeli Renault w 12 miastach zaprezentuje Diamond Tour, by klienci mogli przetestować nowe modele aut.
Cel Renault Diamond Tour jest wizerunkowy, by zaprezentować geny Renault w nowych samochodach. Sportowy charakter, dynamiczny wizerunek, przyjemność z zasiadania we wnętrzu, dobre samopoczucie, ciepło na pokładzie auta i specjalne wyposażenie. To wszystko ma oddawać najnowszy model marki, Latitude. Tym modelem Renault wprowadza nowy znak produktowy Take Care. Latitude jest jak kamień szlachetny, uwodzi swoim nowoczesnym pięknem. 3 - strefowa klimatyzacja rzadko jest spotykana w autach nawet klasy wyższej. Ma dwufunkcyjny jonizator Samsung Super Plasma i podwójny dystrybutor zapachów, z trybem pracy clean i relax. W oparciu fotela 5 przewodów powietrznych zapewnia masowanie pleców.
Laguna od tego roku ma nowy przód i wystrój wnętrza. Ma elektroniczny układ 4control. To cztery skrętne koła. Gdy podążamy wolno, tylne koła skręcają się nieco w stronę przeciwną. Gdy jedziemy z dużymi prędkościami, tył skręca się w tę samą stronę. Średnica zawracania 10,8 m, czyli jak w Twingo! To powoduje, iż prowadzenie auta na zakrętach jest tak doskonałe, że prędkości pokonywania zakrętów są nieosiągalne dla konkurentów. Laguna Coupe otrzymała wersję Monaco GP. To podkreślenie historycznej współpracy Renault i Automobilklub de Monaco, który powstał w 1890r. W 1901r wyścig Paryż-Bordeaux-Monako wygrał Louis Renault. W późniejszych latach wielokrotnie wygrywali kierowcy Renault najważniejsze w sezonie Grand Prix Monaco. Zwyciężali także w Rajdzie Monte Carlo.
O dokonaniach Dustera w Colorado nie omieszkamy napisać.
Tekst; Mirosław Wdzięczkowski Zdjęcia; Wojciech Sierpowski
|