Home Chevrolet Chevrolet Captiva 2,0 VCDI 150KM
Chevrolet Captiva 2,0 VCDI 150KM PDF Drukuj Email
niedziela, 31 stycznia 2010 18:33

 

Chevrolet Captiva 2,0 VCDI 150KM

 

 

Może nie będzie tak lifestylowy jak Toyota RAV4 czy Honda H-RV, ale po przejechaniu nim kilkuset kilometrów stwierdziłem, że powinien być liderem sprzedaży w segmencie samochodów flotowych i „samorządowych” - czyli dla pracowników którzy muszą wyjechać w teren (oczywiście nie za ciężki).

 



Wykończenie wnętrza sprawia wrażenie solidnego i ciężkiego do zniszczenia w czasie codziennej eksploatacji.

Przednie fotele są wygodne (uups na tylnych nie siedziałem), a w bagażniku są jeszcze dwa dodatkowe chowane w podłodze (to jest główna różnica z siostrzanym Oplem Antara) , a całe wnętrze jest bardzo obszerne.

 


Silnik o mocy 150KM jest dosyć hałaśliwy, ale automatyczna skrzynia biegów w połączeniu z napędem 4x4 to bardzo dobre rozwiązanie do tego typu samochodu - doskonale sprawdza się w ruszaniu na śliskiej nawierzchni, pozwala płynnie jechać po cięższym terenie bez groźby spalenia sprzęgła i jest wygodne w mieście.

Zima, śnieg i zaspy na warszawskich ulicach, otworzyły przed samochodami z podniesionym zawieszeniem i napędem 4x4 (i Captivami) nowe możliwości – możliwość parkowania tam gdzie zwykły samochód osobowy nie zaparkuje - napęd na 4 koła przydał sie bardzo już 3 dnia kiedy musiałem wyciągać Captivą - Mirka w Toyocie Auris z zaspy (łatwo zaparkował – gorzej z wyjechaniem).

 

Testowy Chevrolet wyposażony był w 16 calowe felgi które być może nie wyglądały zbyt efektownie i nie proporcjonalnie do bocznej powierzchni blach ale za to zapewniały bardzo dobry komfort jazdy i poprzez swoja niższa masę nie wpływały na masę nieresorowaną.

 

 

 

tekst i zdjęcia: Maciej Szanter

 

 

 

 

 

Poprawiony: poniedziałek, 08 lutego 2010 13:43
 
Designed by vonfio.de