Honda CR-Z |
sobota, 25 grudnia 2010 23:35 |
. Na prezentacji próbowano nas przekonać, że jest to następca kultowej Hondy CR-X z lat 90-tych – ale do tego powinien mieć silnik z Type-R o mocy 200KM.
Dzisiaj sportowy to jednocześnie ekologiczny – więc w nowym CR-Z siedzi się sportowo – praktycznie na podłodze, kierownica obraca się jak w Porsche – pionowo a silnik spalinowy wspomagany elektrycznym sprawia, że subiektywnie odczuwamy spora dynamikę mimo tylko 124 KM.
Układ kierowniczy jest bardzo bezpośredni, a dzięki temu, że samochód jest krótki i siedzi się blisko tylnych kół więc wrażenia są bardzo sportowe a juz napewno frajda z jazdy jest dużo większa niż Toyotą Prius.
Deska rozdzielcza wygląda jak ze statku kosmicznego
Wygląd Hondy CR-Z bardzo przypadł do gustu naszej źeńskiej częśći redakcji - więc chyba przyszłość CR-Zeta to bardziej konkurencja dla bulwarowego Mini i Audi A1 niż jako następca surowego CR-X’a
Tekst i zdjęcia: Maciej Szanter
|
Poprawiony: sobota, 25 grudnia 2010 23:50 |