Home Honda HONDA CR-V 2.0 BENZ.
HONDA CR-V 2.0 BENZ. PDF Drukuj Email
Wpisany przez Mirosław Wdzięczkowski   
sobota, 09 lipca 2011 20:16

 

Duża i prędka

 

Duże, pojemne auto z obszernym bagażnikiem jest mocnym konkurentem na rynku. Honda z silnikiem benzynowym to jest doskonały kompan w podróży. Także do dalekich wypraw. Nie czuć dużego hałasu we wnętrzu, pewnie prowadzi się po naszych nierównych drogach, dobrze hamuje i ma tak dobrą klimatyzację, iż można nawet zmarznąć, szczególnie na tylnych siedzeniach. A na przednich jest bardzo dużo miejsca.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻWYPRAWA - HONDA CR-V NAD MORZEM

 

Honda CR-V 2,O benzyna i-VTEC

 

Silnik; 4-cylindrowy 2,0 16 zaworowy

Moc; 150 KM przy 6200 obr/min spełnia wymogi Euro 5.

Moment obrotowy 192 Nm przy 4200 obr/min.

Układ wtryskowy; wielopunktowy.

Zmienne fazy rozrządu i-VTEC

Skrzynia biegów; mechaniczna 6-biegowa.

Zużycie paliwa; miasto 11-12 litrów, poza miastem; 9 – 10 litrów.

Koła; 18 cali

Opony; 225/60 R18

Prędkość maksymalna; 190 km/h.

Masa własna; 1495 kg.

 

 

CR-V to duże auto z dużą ilością miejsca zarówno na fotelach przednich, jak i z tyłu. Można przesuwać kanapę tylną uzyskując bądź większy bagażnik, lub więcej miejsca we wnętrzu. Nawet przy największej pojemności bagażnika jest dużo miejsca w środku. Kilka schowków i półek na desce rozdzielczej pozwala na schowanie najpotrzebniejszych rzeczy. Szczególnie duży jest schowek między fotelami przednimi. Turystyka - wyprawy motoryzacyjne, do tego ten samochód jest stworzony.

 

 

Silnik benzynowy jest wystarczający, lecz jego wadą jest potrzeba kręcenia do wysokich obrotów, jak to u Hondy ze sportowym temperamentem. To w autach wyczynowych jest niewątpliwą zaletą, lecz w przypadku SUV-a skłania nas ku dieslowi. Ten jest naprawdę intrygujący, czterocylindrowy 16 zaworów, dwa wałki rozrządu 2,2 i-DTEC 150 KM. Oba silniki mają aluminiowy blok cylindrów i głowice. Diesel jednak lepiej przyspiesza, nie trzeba go trzymać na wysokich obrotach na każdym biegu i co najważniejsze ma aż 350 Nm momentu już od 2000 obr/min! To pozwala mu przyspieszać lepiej jak benzynowemu i co najważniejsze o wiele mniej palić, a to a Polsce jest najważniejsze. Gdybym chciał się ścigać, wybrał bym benzynę, lecz wielkopojemne, eleganckie auto rodzinne nie do tego służy.

 

Także mali pasjonaci interesują się samochodem.

 

CR-V doskonale też spisuje się w piachu i lekkim terenie. Duże 18 calowe koła wyśmienicie wybierają nierówności. Auto przypadło nam do gustu, ma dobre własności jezdne, jest eleganckie i pojemne. To silny konkurent wśród SUV-ów.

 

Tekst i zdjęcia; Mirosław Wdzięczkowski

 

 

Przeczytaj także;

http://www.auto-turystyka.pl/index.php/honda/342-honda-jazz-14

 

http://www.auto-turystyka.pl/index.php/honda/184-honda-cr-z

 

 

 

 


 

 

 

 
Designed by vonfio.de