Home NEWSy ISUZU - AUTO MIEJSKIE CZY TERENOWE?
ISUZU - AUTO MIEJSKIE CZY TERENOWE? Email
Wpisany przez Administrator   
sobota, 30 stycznia 2016 17:59

 

PICKUP W MIEŚCIE

 

Pickup i miasto? Czemu nie. Pięciometrowe nadwozie to nie rzadkość. Na miejskich ulicach nie brakuje Audi A8, Mercedesów klasy S czy BMW 7. Samochody typu pickup z pewnością mają jedną przewagę – wyżej posadowione nadwozie, które polepsza widoczność na zewnątrz. Jak prezentowany ISUZU.


PRZECZYTAJ TEŻ;  ISUZU W SZCZYRKU


Kilka wskazówek dotyczących eksploatacji pickupa w mieście:

 

 


Po pierwsze - kabina

Po pierwsze - upewnij się, w jakim celu będziesz używał pojazdu. Jeśli pickup ma służyć głównie jako samochód transportowy, warto zastanowić się nad wersją z pojedynczą kabiną lub tzw. półtorej kabiny. W takim wypadku znacznie zwiększamy potencjał transportowy pickupa.

Warianty z automatyczną skrzynią wykazują dużą chęć do miejskiej jazdy


 



Po drugie - skrzynia biegów

Po drugie – skrzynia biegów. Automatyczna przekładnia to wybawienie podczas typowej dla miasta jazdy. Zamiast zmieniać biegi, można skupić się na prowadzeniu, parkowaniu i trzymaniu kierownicy obiema rękami.

 

Po trzecie - napęd

Po trzecie – miejska jazda w znakomitej większości wypadków nie wymaga używania trybu napędu na obie osie. Wystarczy standardowy – 2H. Taki nawyk zredukuje zużycie paliwa oraz elementów układu napędowego. Jednak przy opadach deszczu, śniegu lub gołoledzi napęd na dwie osie jest stanowczo wskazany.

Nie zalecamy jednak parkowania z „zapiętym” napędem 4x4 – to wysiłek dla napędu i kierowcy. Po zakończeniu parkowania warto złożyć lusterka – zyskujemy dodatkowe „centyle” i redukujemy ryzyko ich porysowania przez innych parkujących.

Parkowanie równoległe w centrum miasta nie jest problemem

 


Po czwarte - manewrowanie

Po czwarte – typowy dla pickupów promień skrętu nie ułatwia manewrowania. Należy mieć to na uwadze. Standardowy rozmiar miejsca parkingowego wystarczy, aby się zmieścić. Ale na styk. Warto wyposażyć się w czujniki parowania i/lub kamerę cofania. Terenowy charakter auta sprawia, że krawężniki nie są żadną przeszkodą – zwykle nie trzeba specjalnie przed nimi zwalniać.

Krawężnik to żadna przeszkoda

 

Po piąte - jazda miejska

Po piąte – niektórzy producenci (np. Toyota) oferują pickupy z napędem 4x2. Ich możliwości w jeździe terenowej są ograniczone. Za to w miejskim środowisku sprawdzają się relatywnie dobrze. Przy takim wykorzystaniu pojazdu, wariant 4x2 sprawdza się dobrze, no i nie trzeba dopłacać za rozwiązania 4x4.

ISUZU sprawdza się dobrze zarówno w mieście, jak i poza nim, oraz w terenie.

 
Designed by vonfio.de