CITROEN Z NOWYM PROJEKTEM |
Wpisany przez Mirosław Wdzięczkowski |
środa, 03 czerwca 2015 14:23 |
NOWA POLITYKA HANDLOWA CITROENA
Od 1 czerwca firma CITROEN wprowadziła nową politykę handlową na rynku polskim. Marka Citroen nie obawia się odważnych rozwiązań. W każdej dziedzinie opiera swą nową politykę handlową na kluczowych dla niej wartościach – OPTIMISTIC – HUMAN – SMART.
ZOBACZ TEŻ; EKSPANSJA MARKI DS
Dyrektor Citroen Polska Jacek Trojanowski na konferencji prasowej przypomniał sukcesy i dokonania firmy. Dwa tytuły Mistrzów Świata w 2014 w wyścigach WTCC, Tytuły w rajdach samochodowych i przełomowe w historii motoryzacji konstrukcje jak DS 19/21.
Citroen Cactus – najnowszy hit zdobył aż 30 różnych nagród na świecie.
OPTIMISTIC – nowa specjalna seria aut „More Life”, oferująca konfigurację wyposażenia wybranego specjalnie dla polskiego klienta w specjalnej, doskonałej cenie.
HUMAN – uproszczona, intuicyjna gama samochodów – mniejsza liczba wersji – która pozwoli na szybkie zrozumienie oferty.
SMART – przejrzysta komunikacja ceny ostatecznej. Zakłada obniżone ceny katalogowe samochodów. Decyzja ta ma wzmocnić wartość używanych samochodów na naszym rynku.
Firma zaprezentowała także nowy model CITROEN Berlingo – auto, które zyskało sobie już wielu fanów. Po nowe cenniki warto udać się do dealerów firmy, gdzie sprzedawcy służą profesjonalnym doradztwem.
Tekst i zdjęcia; Mirosław Wdzięczkowski
PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ;
|