Home NOWOŚCI CITROEN Z NOWYM PROJEKTEM
CITROEN Z NOWYM PROJEKTEM Email
Wpisany przez Mirosław Wdzięczkowski   
środa, 03 czerwca 2015 14:23

 

NOWA POLITYKA HANDLOWA CITROENA

 

Od 1 czerwca firma CITROEN wprowadziła nową politykę handlową na rynku polskim. Marka Citroen nie obawia się odważnych rozwiązań. W każdej dziedzinie opiera swą nową politykę handlową na kluczowych dla niej wartościach – OPTIMISTIC – HUMAN – SMART.

 

 

ZOBACZ TEŻ; EKSPANSJA MARKI DS

 

Dyrektor Citroen Polska Jacek Trojanowski na konferencji prasowej przypomniał sukcesy i dokonania firmy. Dwa tytuły Mistrzów Świata w 2014 w wyścigach WTCC, Tytuły w rajdach samochodowych i przełomowe w historii motoryzacji konstrukcje jak DS 19/21.

 

Citroen Cactus – najnowszy hit zdobył aż 30 różnych nagród na świecie.

 

 

OPTIMISTIC – nowa specjalna seria aut „More Life”, oferująca konfigurację wyposażenia wybranego specjalnie dla polskiego klienta w specjalnej, doskonałej cenie.

 

HUMAN – uproszczona, intuicyjna gama samochodów – mniejsza liczba wersji – która pozwoli na szybkie zrozumienie oferty.

 

SMART – przejrzysta komunikacja ceny ostatecznej. Zakłada obniżone ceny katalogowe samochodów. Decyzja ta ma wzmocnić wartość używanych samochodów na naszym rynku.

 


 

Firma zaprezentowała także nowy model CITROEN Berlingo – auto, które zyskało sobie już wielu fanów.

Po nowe cenniki warto udać się do dealerów firmy, gdzie sprzedawcy służą profesjonalnym doradztwem.

 

Tekst i zdjęcia; Mirosław Wdzięczkowski

 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ;

 

CITROEN NA WARMII

CITROEN CACTUS - PREMIERA

 
Designed by vonfio.de