PIĘKNE I PRĘDKIE SUZUKI Drukuj
Wpisany przez Małgorzata Frank   
niedziela, 30 października 2011 18:32

 


Nowy GSX-R1000

Nowy GSX-R1000 to doskonały efekt prac inżynierów Suzuki, który zasługuje
na określenie „Top Performer”. To przykład wyczynowego motocykla o najlepszych osiągach, którego projekt stał się już legendą. Motocykl swoją ostatnią przemianę przeszedł w 2009r, ale od kiedy się pojawił wciąż wygrywa wyścigi, dzięki czemu zdobył ogromną popularność w klasie szosowych motocykli produkcyjnych o pojemności 1000 cm3.


 

W nowym GSX-R1000 poddano modyfikacji: ramę, widelec przedni typu Big Piston i udoskonalono zaciski przedniego hamulca Brembo, typu monoblok z tarczami cieńszymi o 0,5 mm i lekkimi zaciskami. Silnik o pojemności 999 ccm otrzymał tłoki pochodzące z motocykli startujących w MotoGP, które są 11% lżejsze od standardowych. Udoskonaleniom towarzyszy również wprowadzenie pojedynczego układu wydechowego 4-2-1. Dzięki tym zmianom GSX-R1000 lepiej reaguje na otwarcie przepustnicy, ma większą moc w średnim zakresie obrotów, mniejsze zużycie paliwa (o ok. 8%) oraz jest lżejszy od poprzednika o 2 kilogramy!

 


 

Nowy model oferuje niesamowite osiągi silnika od biegu jałowego aż do czerwonego pola, zapewniając lepszą wydajność zawieszenia i doskonałą skuteczność hamowania. W zwartej zabudowie umieszczono sprawniej działające podwozie i szybko reagujące zawieszenie. Wprowadzone zmiany zaowocowały niższą masą motocykla i zdecydowanymi liniami jego nowej sylwetki.

Suzuki GSX-R1000 model 2012 zapewni każdemu motocykliście przyjemność z jazdy oraz doznania rodem z toru wyścigowego.

 

 

Najważniejsze modyfikacje w GSX- R1000:

- 4-2-1 układ wydechowy, który maksymalizuje moment obrotowy oraz poprawia reakcję przepustnicy, szczególnie w niskich prędkościach obrotowych.

- Lżejsze o 11%, trwalsze, tłoki zaprojektowane tą samą metodą co w motocyklach wyścigowych MotoGP

- Nowy pięciokątny kształt otworów wentylacyjnych (zamiast prostokąta w poprzednim modelu)

- Zoptymalizowane profile wałka rozrządu opracowane również ta samą metodą co w motocyklach z MotoGP

- Zwiększony współczynnik kompresji do 12.9:1 (z 12.8:1)

- Lżejsze o 2,5g popychacze

- Moduł sterujący silnika (ECM)

-Przednie hamulce tarczowe wyposażone są w zaciski Brembo typu Monoblock i lżejsze tarcze Sunstar

- Nowy kształt siedzenia

- Czerwone ranty obręczy kół z logo "R"

 

Zdjęcia; SUZUKI

 

Przeczytaj także;

 

DZIEWCZYNA NA SUZUKI

LETNIA SZKOŁA SUZUKI

SUZUKI W BIAŁOWIEŻY