Home PODRÓŻE
PODRÓŻE
Rage-Race 2008 PDF Drukuj Email
niedziela, 10 stycznia 2010 00:26




 

Raz w roku i na maxa!

 

 

Rage-Race 2008.

 

 

Po ubiegłorocznym sukcesie tej imprezy tegoroczna jawiła się niezwykle ciekawie. Oczekiwano siedemdziesięciu załóg, najszybszych i niebanalnych aut i takich samych uczestników. Choć w jeździe po naszych dziurawych drogach prędkość była nieistotna, bardziej bezpieczeństwo, to zabawa na maxa jak najbardziej oczekiwana. Szczególnie w najlepszych klubach, jakie odwiedziliśmy każdego wieczoru. Mieliśmy w założeniu poruszyć wakacyjną Polskę, i tak się stało. Tłumy kibiców patrzyły jak na gwiazdy filmowe.

 

 

 

 

Gentleman jak w ubiegłym roku wystawił załogę w składzie Mirosław Wdzięczkowski i Maciej Szanter. Załogę, która sprawdziła się rok temu na trasie do Łeby i Trójmiasta. Także nasz redaktor naczelny z przyjemnością ufundował prenumeraty roczne dla uczestników jadących najbardziej fair w tym największym wydarzeniu lifestylowo-motoryzacyjnym tego lata.

Cztery dni, kilkanaście miast, kilkadziesiąt zadań dla uczestników i ponad 2500 kilometrów. Także wiele gwiazd i pięknych dziewcząt.

 

Poprawiony: sobota, 06 lutego 2010 14:10
Więcej…
 
Rage-Race 2007 PDF Drukuj Email
sobota, 09 stycznia 2010 23:59



 

Gentleman na Rage Race.

 

 

 

Było ambitnie, „grubo” i wesoło. Ostro na drodze, aczkolwiek bezpiecznie, elegancko w zabawie. Ach „Ci wspaniali mężczyźni w swych szalejących gruchotach”. Lecz nie tylko mężczyźni. Jechało także kilka dam. W Rage Race nie było gruchotów, lecz same samochody marzeń. I to jakie!

 

 

 

Gentleman był w środku wydarzeń, będąc patronem medialnym i wystawiając załogę w składzie Mirosław wdzięczkowski i Maciej Szanter w szybkim i doskonale trzymającym się drogi Subaru Impreza.

Istotą imprezy było spotkanie niebanalnych ludzi i niebanalnych pojazdów. A było na co popatrzeć. Pięćdziesiąt najlepszych samochodów w kraju:

Dodge Viper, Mercedes 63 AMG, BMW M5, Lamborgini Gallardo, Ford Mustang, Mazda RX8, Audi RS4, Opel Speedster, Jaguar XJR, Porsche 911 to nie wszystkie auta jakie mogliśmy obejrzeć w pierwszej edycji imprezy.


Poprawiony: sobota, 06 lutego 2010 14:14
Więcej…
 
Święto Bigosu PDF Drukuj Email
piątek, 08 stycznia 2010 10:56


 Nawarzyli bigosu !

 

 

Po ubiegłorocznej wyprawie na święto bigosu oczekiwaliśmy z niecierpliwością tego intrygującego wydarzenia. Gościnność gospodarzy tego dorocznego wydarzenia znana jest już daleko poza granicami lubelszczyzny. A że jest to wydarzenie ważne w życiu regionu, świadczy patronat Marszałka Województwa Lubelskiego i obecność telewizji i innych mediów.

 

Poprawiony: sobota, 06 lutego 2010 21:34
Więcej…
 
Yeti w Rumunii PDF Drukuj Email
Wpisany przez Małgorzata Frank   
niedziela, 03 stycznia 2010 02:16



SKODA YETI

 

Prezentacja nowej Skody Yeti odbyła się Rumunii, a dokładniej w Transylwanii (tak tak krainie Drakuli, ale o tym za chwilę).

Organizatorzy wręczając nam kluczyki do samochodów ostrzegali, że możemy spotkać na drodze krowy, konie, czy nawet niedźwiedzie – szczerze powiedziawszy nie za bardzo uwierzyłem – wystarczyła godzina drogi od miasta i już zmieniłem zdanie.

Jedno jest pewne - jeżeli Skoda Yeti wytrzymała kamieniste drogi po których jechaliśmy (a nadawały się na niezły rajd terenowy) to znaczy, że wytrzyma i polskie drogi.

ZAJRZYJ TEŻ! ;   SKODA YETI W BIESZCZADACH

 

Poprawiony: niedziela, 08 lipca 2012 11:05
Więcej…
 
Nordkapp 2009 wyprawa samochodowa PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
środa, 02 grudnia 2009 14:06

Wyprawa Gentlemana i www.auto-turystyka.pl

 

Rozgrzewamy zimną północ autem z południowym temperamentem”.

 

 

To nadal Europa, lecz możemy się tu poczuć jak pionierzy dalekiej północy z wypraw Amundsena, lub Scota. Słońce tu nie wschodzi, albo nie zachodzi. Ponad dwa miesiące absolutnych ciemności i bezkresny śnieg. Ponad trzy miesiące ciągłego dnia i same skały. Żadnej innej roślinności, tylko trawy. Nordkapp jest błędnie uznawany za najdalej na północ wysunięty punkt Europy. W rzeczywistości inny przylądek na tej samej wyspie Mogeroya jest tym najdalszym. To Nordkynn, cztery kilometry dalej w norweskiej części Laponii.

 

 

 

Lecz żeby pojechać tam zimą nowym Renault Koleosem? Istne szaleństwo. A tak! Wymyśliłem nawet hasło wyprawy; „rozgrzewamy zimną północ autem z południowym temperamentem”. Po wyprawie latem na południe, aż na Gibraltar 9,5 tys km Dacią Logan, która spisała się znakomicie, trzeba było przedsięwziąć coś jeszcze bardziej ekstremalnego. A dlaczego nie zimą? Nie ma racjonalnego powodu, by nie przeżyć wielkiej przygody i nie przetestować nowego produktu koncernu znanego z sukcesów w Formule 1 i na trasach rajdowych.

Na szczęście Koleos ma napęd na cztery koła. Co prawda nie stały, lecz automatycznie dołącza się napęd na koła tylne wtedy, gdy przednie stracą przyczepność. Jednak to jeszcze bardziej ekstremalna przygoda i utrudnienie. A śniegi i mrozy mogą być duże.

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 następna > ostatnia >>

Strona 40 z 41
Designed by vonfio.de