Home PREMIERY AUDI Q3 PREMIERA
AUDI Q3 PREMIERA PDF Drukuj Email
Wpisany przez Mirosław Wdzięczkowski   
środa, 19 października 2011 20:21

 

 

Audi Q3 - miejski specjalista

 

Pierwsze wrażenia z jazdy – bezcenne. Kraków to zakorkowane miasto, po co kazali nam jeździć w korkach! A jednak był sens. Audi Q3 jest z premedytacją pomyślany jako SUV, miejski, do pokonywania korków.

To uzupełnienie palety serii Q.

 

 

 

 

Q 3 model kompaktowy, pomyślany jako miejski SUV. Długość 436 cm, to o kilkanaście centymetrów mniej od Q5.

Przód auta nawiązuje do klasycznej linii firmy, przednie światła z obwódką z diodami LED.

Linia dachu opadająca jak w coupe. Cx 0,32 , to dzięki temu, iż spód auta został wygładzony poprzez panele w podwoziu.

Koła od 16 calowych do 18 calowych, a wkrótce 19 calowe.

Wersja S-line obniżona o 20 mm i usztywnione zwieszenie.

Deska rozdzielcza z wstawkami aluminium i skórą.

Wygoda podróżowania niewątpliwa, nawet bardzo wysokie osoby mogą swobodnie podróżować, także na tylnych siedzeniach. Dach panoramiczny, może mieć funkcję unoszenia i odchylania przedniej części.

 


We wnętrzu mamy wiele elementów podświetlanych diodami LED.

Możemy mieć 7 calowy wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości, można oglądać na postoju filmy DVD. Jakość dzwięku Dolby Surround.

Bagażnik do 1365 litrów. Można zamówić hak holowniczy! W modelach Q5 i Q7 ponad 40% klientów zamawia auto z hakiem.

Masa 1445 kg. Aluminiowe są pokrywa silnika i bagażnika.

Wszystkie silniki mają pojemność 2,0 litra, czterocylindrowe. Wszystkie są z turbo i bezpośrednim wtryskiem paliwa, zarówno jako benzynowe, jak i diesla. Skrzynie 6- biegowe, manualne, lub S-Tronic.

Zawieszenie – przód , kolumny Mc Pherson, Tył, wielowahaczowe. Układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrycznym.

 

 


 

Możemy wybrać cztery tryby pracy silnika, zawieszenia, układu kierowniczego i zawieszenia.

Asystent parkowania może być z widokiem 360 stopni.

 



 

Nawet w mieście wrażenia z jazdy bezcenne, bo Q3 ma bardzo dostojne wnętrze, nie przesadzone, zrobione ze smakiem. Na tylnych siedzeniach jest na tyle dużo miejsca, iż może tam jechać swobodnie troje pasażerów. Doskonałe przyspieszenie i prowadzenie, jak zwykle u Audi wynika z ogromnego doświadczenia firmy w sporcie i rozwoju silników wysokoprężnych do wyścigów długodystansowych.

Gdy stajemy pod hotelem, pytamy się przypadkowego przechodnia, jakie wrażenie robi nowe AUDI? Wow, jest piękny i elegancki, przykuwa wzrok padła odpowiedz.

 


 

Tekst i zdjęcia; Mirosław Wdzięczkowski


 

Przeczytaj także;

 

AUDI WYPRZEDZA TECHNIKĄ

AUDI Q7 - TEST

AUDI A7 W CHILE


 
Designed by vonfio.de