Home Volkswagen VW CROSS POLO 1,2 TSI
VW CROSS POLO 1,2 TSI Email
Wpisany przez Małgorzata Frank   
wtorek, 30 kwietnia 2013 11:36

 

BARDZO MODNE POLO

 

Moda,moda! Obecnie niemal każdy model auta występuje w wielu odmianach. Kolejna odmiana samochodu VOLKSWAGEN Polo łączy skutecznie w sobie cechy pojazdu miejskiego i rekreacyjnego. Komu należy poleci to auto?...


ZOBACZ RÓWNIEŻ;    VOLKSWAGENEM PRZEZ ŚWIAT


Ludziom oryginalnym, aktywnym, lubiącym wyróżniać się z tłumu, oraz nie wymagającym od pojazdu poważniejszych zdolności terenowych. Dla tych także, którzy mogą zapłacić nieco więcej za mały samochód.

 

 

 

Za niespełna 54 tys. zł. możemy stać się posiadaczem auta niekonwencjonalnego, które na pewno wyróżni nas z tłumu. Może też sprawić, iż weekendowe wyprawy za miasto nie będą ograniczały się tylko do utwardzonych szlaków. Natomiast zimowe przeprawy przez zaspy będą nieco łatwiejsze niż w zwykłym aucie, mimo napędu tylko na przednie koła.

Polo, auto zgrabne nie bez przyczyny zostało nagrodzone tytułem „Car Of The Year 2010”. Po tuningu fabrycznym popularny model segmentu B prezentuje się całkiem bojowo w wersji Cross. Uterenowiony Polo (podniesione o 15 mm zawieszenie) został wyposażony w plastikowe osłony na nadkolach, progach, dolnych częściach drzwi i zderzakach. Przedni i tylny zderzak, oraz boczne lusterka wykończone są srebrnymi wstawkami. W takim wyposażeniu z lakierem orange auto zwraca uwagę wielu i jest doskonale widoczne na drodze. Karoseria o sportowo-terenowym charakterze wygląda bardzo atrakcyjnie, w dodatku na kołach pięcioramiennych 215/40 R 17.

 

 

 


 

Pomarańczowe wstawki także ożywiają standardowe, klasyczne czarne wnętrze znane z każdego modelu marki. Do tego mamy też aluminiowe, sportowe nakładki na pedały. W kabinie całkiem wygodnie będą podróżować cztery osoby, a na krótkich trasach pięć. Na przednich fotelach miejsca jest dość nawet dla bardzo wysokich osób. Bagażnik 280 litrów można powiększyć znacznie po złożeniu tylnych oparć, 952 litry. Gdy tego za mało, możemy skorzystać z relingów dachowych i umieścić tam nawet do 75 kg bagażu. Dwukolorowa tapicerka i napisy Cross na oparciach przednich, wygodnych foteli nadają temu modelowi indywidualności. Deska rozdzielcza jak w każdym modelu marki przejrzysta i czytelna.

Atrakcyjności tej wersji dodaje wyjątkowa paleta sześciu atrakcyjnych kolorów.

 

 

 

 

Wrażenia z jazdy jak najbardziej pozytywne. Auto jest ciche, nic nie stuka i nie trzeszczy. Zachowanie na drodze niczym nie różni się od wersji standardowej. Na zakrętach auto doskonale trzyma się drogi. Nierówności wybiera bardzo dobrze, mimo niskoprofilowych opon, przecież ma wzmocnione zawieszenie. Auto z motorem 1,2 TSI 105 KM przyspiesza bardzo dobrze. Biegi 6-stopniowej skrzyni mechanicznej przełączamy bardzo lekko i precyzyjnie. Dostępna jest także dwusprzęgłowa przekładnia DSG.

 

 

 

 

Spalanie niestety przy dość mocnym motorze benzynowym nie zachwyca. Choć poza miastem przy prędkościach 80-90 km/h możemy zużyć nawet poniżej 4 litrów, to powyżej 100 km/h już spalimy ponad 6 litrów. W korkach natomiast możemy oczekiwać ponad 7 litrów. Ale dla oszczędnych w ofercie mamy także motory wysokoprężne 1,6 TDI o dwóch mocach 90 i 105KM. Po nich możemy oczekiwać lepszej ekonomii, jak zwykle u Volkswagena.

 

 

Generalnie samochód VOLKSWAGEN Cross Polo jest autem bardzo atrakcyjnym. Dobrze wygląda i takoż jeździ. Przykuwa uwagę i można go adresować do młodzieży, oraz aktywnych osób już nie młodych. To auto do wielkiej turystyki motoryzacyjnej, wypraw i podróży. Auto-turystyka już go lubi.

 

Tekst i zdjęcia; Mirosław Wdzięczkowski

 

PRZECZYTAJ TAKŻE;

SIEDEM GENERACJI GOLFA

VW UP - PREMIERA

VW POLO SAMOCHODEM ROKU 2010

 

 

 

 

 

 

 
Designed by vonfio.de