Home
Auto-turystyka
CZY WARTO INWESTOWAĆ W EKOLOGIĘ I O TYM MÓWIĆ? PDF Drukuj Email
Wpisany przez Małgorzata Frank   
czwartek, 12 stycznia 2012 21:33

 


Ekologia i Renault

 

Na tak postawione przez Panią Agatę Szczech z Renault Polska próbowano odpowiedzieć na konferencji na temat ekologi w motoryzacji.

Światowa opinia publiczna oczekuje zmniejszenia emisji CO2, ceny paliw rosną. Coraz bardziej tez zaostrzają się normy ekologiczne.

Cel wyznaczony przez Unię Europejską to 95 g/km w 2020r.

 

Więcej…
 
NOWY PEUGEOT 208 PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
poniedziałek, 09 stycznia 2012 21:33

 

 

Wyznacza przyszłość

 

Peugeot 208 Ice Velvet jest wyjątkowy, gdyż wyróżnia się ekskluzywnym kolorem nadwozia, oraz porywającą osobowością.

Samochód jest tym bardziej wyjątkowy, że trafi do jedynie 650 osób. Firma starała się stworzyć pojazd, który w stosunku do modelu 207 będzie mniejszy na zewnątrz i większy w środku. Zredukowano przedni zwis o 6 cm i tylny o 1 cm.

Więcej…
 
HYUNDAI iX 20 BLUE DRIVE PDF Drukuj Email
Wpisany przez Mirosław Wdzięczkowski   
piątek, 06 stycznia 2012 11:40

 

 

Bardzo eleganckie Blue drive

 

Wydaje się mały, a jest duży, przynajmniej we wnętrzu, z obszernym bagażnikiem i dużą ilością miejsca na tylnej kanapie. Okazuje się, iż kompakt może być wielki. To auto nie daje się zaszufladkować? To Hyundai iX20 Blue drive. Klienci oczekują od auta wielofunkcyjności i to dostają, gdyż granice między klasami pojazdów się zatarły.

Więcej…
 
FIAT FREEMONT D PDF Drukuj Email
Wpisany przez Mirosław Wdzięczkowski   
poniedziałek, 26 grudnia 2011 12:30

 

 

Samochód, który musi się podobać.

 

To rozwinięcie, właściwie europejska wersja znanego auta. FIAT Freemont, znany drzewiej jako

Dodge Journey, dobrze wygląda, doskonale jeździ, ma atrakcyjne, nowoczesne, o wysokiej jakości materiały wnętrza. A poprawione i po europejsku zestrojone zawieszenie powoduje, iż prowadzi się doskonale jak każdy FIAT, LANCIA lub Alfa Romeo. A co ważne w tym dużym pojeździe zabierzemy w dobrych warunkach siedem osób i jeszcze zostanie nam do dyspozycji nie najmniejszy bagażnik.

 

Więcej…
 
CHEVROLET ORLANDO PDF Drukuj Email
Wpisany przez Małgorzata Frank   
poniedziałek, 26 grudnia 2011 11:17

 

 

Globalne wyzwanie

 

Był długo wyczekiwaną nowością ogromnego koncernu GM, jeszcze do niedawna największego z gigantów motoryzacyjnych świata. W ramach tego koncernu wyróżnia się Chevrolet, który stał się marką globalną. Są kraje, choć nie w Europie, gdzie połowa samochodów jest spod znaku Chevroleta. W tym roku Chevrolet obchodził 100-lecie istnienia, a w tym czasie sprzedał ponad 209 milionów samochodów. Imponujące! Sukces uczcił zdobyciem tytułu Mistrza Świata w wyścigach samochodów turystycznych WTCC, oraz wprowadzeniem na rynek modelu Orlando.

 

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 następna > ostatnia >>

Strona 320 z 359
Designed by vonfio.de