KONCEPCYJNA SKODA FABIA Drukuj
Wpisany przez Mirosław Wdzięczkowski   
sobota, 06 sierpnia 2011 09:35

 


Trzy dni ze Skodą

 

 

Jest kanikuła, właśnie dlatego wybraliśmy się do Pałacu w Łochowie, by spotkać się z autami Skody, na letnie spotkanie z marką. Od 20 lat, po aliansie z doskonale zarządzanym wielkim koncernem niemieckim Volkswagen, Skoda stała się bardzo poważnym graczem światowym. Jest liderem sprzedaży samochodów na polskim rynku. Jej nowe produkty, jak Yeti, Roomster, czy nie obawiający się konkurencji w klasie premium Superb są doceniane przez klientów i fachowców. Pod Warszawą odbył się piknik „Trzy dni ze Skodą", na którym dziennikarze mogli podziwiać i przetestować różne wersje specjalne samochodów Skoda.

 

Minęło właśnie 85 lat od pojawienia się pierwszego samochodu z logo Skoda, choć korzenie marki są znacznie głębsze.

Pierwszy samochód oznaczony uskrzydloną strzałą, znakiem firmowym Skoda, był to luksusowy sedan Skoda Hispano Suiza. W maju

1926 został doastarczony ówczesnemu prezydentowi Czechosłowacji Tomasowi Garrigue Masarykowi. Do 1929r wyprodukowano

w sumie 100 sztuk tej luksusowej i bardzo drogiej, niezwykle dobrze wyposażonej limuzyny.

 

 

 

W łochowie auta podzielono na cztery sekcje, Family, Eco, Offroad i Biznes. Dziennikarze mogli je testować, by przybliżyć sobie specyfikę aut. Bogate wyposażenie i atrakcyjne kolory nadwozia to kolejny atut.

 

 

Zaprezentowano też coś specjalnego! Koncepcyjną Skodę Fabia S 2000 w wersji Cabrio. To zabawka piękna zarówno na zewnątrz, jak i we wnętrzu. Szkoda, iż to tylko auto koncepcyjne.

 

 

Marka motoryzacyjna we współczesnym świecie powinna posiadać bogatą tradycję, stabilną sytuację bieżącą i starannie zdefiniowaną przyszłość. Taka właśnie jest Skoda i wkrótce możemy oczekiwać dalszych sukcesów sprzedaży i nowych ciekawych modeli.

 

 

Tekst; Mirosław Wdzięczkowski  

Zdjęcia; Bogusław Korzeniowski

 

Zobacz także;

SKODA FABIA RS

SKODA SUPERB GREENLINE