Home Honda HONDA HR-V e;HEV 2023
HONDA HR-V e;HEV 2023 Email
Wpisany przez Adam Janczur   
czwartek, 06 lipca 2023 08:06

 

BARDZO SPRAWNY POJAZD

 

 

 

Ten samochód bardzo dobrze się prowadzi, zarówno na prostej, jak i na zakrętach. HONDA HR-V e:HEV jest atrakcyjna i ciekawa zarówno dla rodzin jak i singli, służąc im jako sprawne auto zarówno przy dojazdach do pracy jak i filharmonii. Fajnie, atrakcyjnie wygląda i ciekawie prezentuje się we wnętrzu. Dobrze Jeździ. Jest to bardzo ciekawe auto, które niczego nie udaje i może być wielkim konkurentem dla innych pojazdów z podobnego segmentu.

 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ;    HONDA  -  HISTORIA MARKI

 

 

 

 

 

 

Auto można kupić w wersjach Elegance, Advance i Advance Style już od 144900 zł. Wszystkie z automatyczną skrzynią biegów e-CVT.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kierowcy, którzy jeździli hybrydami Toyoty i tym podobnymi, będą zdziwieni systemem hybrydowym w Hondzie. To absolutnie inna filozofia. O niskie zużycie paliwa starają się dwa silniki elektryczne współpracujące ze spalinowym czterocylindrowym 1,5 litra o mocy 131 KM. Przez większość czasu zajmuje się ładowaniem akumulatora i bezpośrednio nie napędza kół, lecz daje prąd do akumulatora, a ten a koła. Ten napęd działa sprawnie i jest oszczędny. Ma też prostą konstrukcję. Kierowca może wybrać kilka trybów jazdy - Normal, Econ i Sport oraz dodatkową regulację poziomu ładowania poprzez hamowanie silnikiem w trybie B.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Honda HR-V przyciąga wzrok, prezentuje się atrakcyjnie i świeżo. A model 2023 jeszcze ciekawiej się jawi. Wielu z nas spodoba się ścięty tył. To jakby przedstawiciel coraz popularniejszych samochodów typu SUV Coupe. Nowoczesna atrapa chłodnicy robi dobre wrażenie. Wysoko poprowadzona dolna linia okien – nie jest to to co najbardziej lubimy! Niektórzy mogą poczuć się klaustrofobicznie, jak za okienkiem strzelniczym. Lecz widzieliśmy już dużo gorsze w tej materii auta. Duże 19 calowe koła doskonale się prezentują.

 

 

 

 

 

 

 

 

Wygląd auta jest jakby minimalistyczny. Jest to rozwinięcie – modernizacja poprzedniego modelu. To nie jest rewolucja. Ma 4,3 metra długości, 1,8 metra szerokości i 1,5 metra wysokości, więc w sam raz dla auta miejskiego i podmiejskiego. Taki właśnie jest! W sam raz na dojazdy po zakupy, do pracy, czy na wiejską działkę. Rozstaw osi nie uległ zmianie – nadal mierzy 261 cm. Prześwit wzrósł o 1 cm. Linia dachu została obniżona o 2 cm. Z tyłu wygląda sportowo i atrakcyjnie.

 

 

 

 

 

 

 

 

Bagażnik ma tylko 335 litrów pojemności – choć jest dobrze ustawny. Lecz po złożeniu foteli uzyskamy ogromną przestrzeń. Z przewożeniem większych i długich rzeczy auto sobie poradzi.


 

 

 

 

 

 

Tradycjonaliści będą zadowoleni! Auto ma eleganckie i przyjemnie wykończone wnętrze. Na środku deski rozdzielczej jest dużych rozmiarów ekran. Przy tym klasyczne przyciski i pokrętła. To połączenie tradycji z nowoczesnością.

 

 

 

 

 

 

 

Ergonomia stoi na najwyższym poziomie. Praktyczność kabiny jest oczywista! Ależ to oczywiste, przecież to Honda! Pasażerowie mają do dyspozycji sporo miejsca i uchwyty na kubki z kawą, butelki z wodą, bądź też telefon. Pozycja za kierownicą jest bardzo przyjemna. Podczas jazdy można się zrelaksować i wypocząć. Fotele przednie bardzo wygodne. Tylna kanapa też jak najbardziej wygodna. Ma więcej miejsca na nogi o 3,5cm od poprzednika.

 

 

 

 

 

 

Jeździ się tym pojazdem całkiem przyjemnie.  HONDA HR-V e;HEV jeździ bardzo dobrze. Może spełniać wszystkie potrzeby zarówno rodziny, jak i młodych ludzi ceniących sobie wolność i mobilność. Tak więc ruszajmy na wyprawę tak jak my do Spały i Inowłodza.

 

 

Tekst i zdjęcia; Robert i Mirosław Wdzięczkowscy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Designed by vonfio.de