Home Land Rover RANGE ROVER EVOQUE - TEST
RANGE ROVER EVOQUE - TEST PDF Drukuj Email
Wpisany przez Mirosław Wdzięczkowski   
niedziela, 02 października 2011 21:39

 

 

Bardzo pozytywne doznania.

 

Był długo wyczekiwany na rynku, wzbudzał wielkie zainteresowanie. Okazało się że słusznie. To Range Rover o zupełnie nowej osobowości. To niezwykle ekscytujący samochód nowej generacji. Range Rover Evoque ma wyrafinowany design i doskonały system napędu na cztery koła. Cóż, ogromne doświadczenie marki gwarantuje doskonałą trakcję w terenie, choć nie do ekstremalnych wypraw on służy.

 

Wyjątkowy, odważny wygląd, bardzo wyrazisty. Evoque sprawia wrażenie lekkości i sportowej dynamiki, oraz, że jest mały i kompaktowy. W rzeczywistości wielki nie jest, mały też nie, taki w sam raz. Jego wygląd zewnętrzny, jak i pierwsze spojrzenie do wnętrza od razu wskazują nam, iż to auto bardzo prestiżowe.

 

Pytamy się dziennikarzy o wrażenia.

Red. Dariusz Dobosz; „Podoba mi się oryginalny design, auto, które nie przypomina niczego co już było, a to duża sztuka obecnie. Dopracowanie szczegółów sprawia bardzo dobre wrażenia jakościowe”.


Red. Władysław Wilkiel; „Poziom wyposażenia, własności jezdne i prestiż marki z pewnością skierują na niego uwagę klientów instytucjonalnych. Samochód wpisuje się w klimat auta dla kadry zarządzającej”.

 

Auto-Turystyka sprawdziła własności jezdne zarówno auta z silnikiem benzynowym jak i wysokoprężnym na asfalcie jak i w terenie. Wrażenia nie pozostawiły wątpliwości. Evoque spisuje się równie doskonale na asfalcie, jak i poza nim. Uwagę zwraca to, że we wnętrzu panuje cisza. Nawet przy dużej prędkości nie słychać silnika. W terenie nie słychać żadnych odgłosów z podwozia.

 


 

Dane techniczne;


Silnik; benzynowy 2,0 turbo 240 KM przy 5500obr/min

moment obrotowy; 340 Nm przy 1750 obr/min

diesel; 2,2 turbo 150 i 190 KM

moment obrotowy 380 i 420 Nm

Skrzynia biegów; 6-biegowa mechaniczna lub automatyczna.

Masa pojazdu; 1595 – 1670 kg

Zużycie paliwa benzynowy; 8,7 – 11,9 litra

diesel; 6,0 – 6,7 litra

Prędkość maksymalna 180 – 217 km/h

Przyspieszenie do 100 km/h; 7,6 – 11,2 sek

 

Nowy Range Rover długo wyczekiwany wzbudza duże emocje. Atrakcyjnie wygląda i jeździ, to doskonałe auto, dla którego turystyka samochodowa jest przeznaczeniem. Doskonale wyposażony i wykończony, wybiera się na podbój rynków. Konkurencja musi się postarać by go dogonić.

 

Tekst; Mirosław Wdzięczkowski

Zdjęcia; Władysław Wilkiel

 

Przeczytaj tekże;

RANGE ROVER EVOQUE - PREMIERA

 
Designed by vonfio.de