Home NEWSy BIZOL i ROBERT CZARNECKI W SEZONIE 2018
BIZOL i ROBERT CZARNECKI W SEZONIE 2018 Email
Wpisany przez Administrator   
piątek, 22 grudnia 2017 14:30

 

BIZOL w POLSCE, czyli innowacje i motosport


BIZOL to jedna najbardziej dynamicznie rozwijających się marek wśród producentów olejów silnikowych i środków smarnych. W tym roku firma wkroczyła na polski rynek z szerokim asortymentem swoich innowacyjnych produktów, które doskonale sprawdzają się także w sporcie motorowym.

 

PRZECZYTAJ;  CZARNECKI W FINALE RALLYCROSSU 2017

 

POLUB NAS TEŻ NA  FACEBOOK oraz  YOUTUBE

 

Firma BIZOL powstała w 1998 roku w Berlinie za sprawą Borisa Tatievskiego, absolwenta fizyki Uniwersytetu Moskiewskiego oraz Uniwersytetu Freie w Berlinie. Dzięki pracy dla największych producentów oleju poznał on specyfikę i zapotrzebowanie nie tylko europejskich, ale i azjatyckich rynków motoryzacyjnych. Dostrzegł zapotrzebowanie na wysokiej klasy produkty, gwarantujące najwyższą jakość i bezpieczeństwo w akceptowalnej cenie. Tak powstała idea, która doprowadziła do stworzenia marki BIZOL.

 

Wkrótce grono najlepszych specjalistów, inżynierów z dziedziny chemii i fizyki pracujących w nowoczesnych laboratoriach badawczych opracowywało całą gamę produktów, które z powodzeniem zdobywały coraz to nowe rynki. W 2011 roku oleje BIZOL dostępne były w 48 państwach świata. Jednak najdynamiczniejszy rozwój marki przypada na ostatnie kilka lat. W 2016 produkty sygnowane logo niemieckiego producenta można było kupić w ponad 70 krajach, a do końca 2018 roku firma będzie obecna już w 100 państwach na 5 kontynentach.

 


Aktualnie BIZOL dostarcza swoje produkty dla sześciu kluczowych segmentów rynku motoryzacyjnego, takich jak: samochody osobowe, autobusy i ciężarówki, motocykle, łodzie, sprzęt rolniczy oraz aplikacje przemysłowe. Gamę produktów tworzą oleje silnikowe do samochodów osobowych, ciężarowych oraz autobusów, dodatki do paliw, olejów, układów chłodzenia oraz chemia samochodowa. Jak mówi Bartłomiej Nakwaski, prezes zarządu BIZOL Polska: „Celem firmy jest stanie się rzetelnym, godnym zaufania partnerem zmotoryzowanych, dla których wybór i kupno, np. oleju nie jest dziełem przypadku, a świadomą decyzją, podyktowaną najwyższą jakości, dbałością o pojazd oraz środowisko naturalne”.

Obecnie firma pracuje nad rozwijaniem sieci dystrybucji, które docelowo mają pomagać klientom w rozwiązywaniu problemów z pomocą profesjonalnych doradców. –„Nasz klient nie musi się zastanawiać, który produkt wybrać, bo to jest zadaniem naszych inżynierów, którzy dzięki znajomości technologii stosowanych w motoryzacji mogą dedykować produkty ściśle konkretnej grupie odbiorców” – tłumaczy prezes Nakwaski.

Takim przykładem są także produkty dedykowane silnikom z systemem start-stop, które stają się coraz popularniejsze na rynku. To rozwiązanie nie tylko zmniejsza spalanie paliwa, ale ma także pozytywny wpływ na środowisko naturalne. Jednak należy pamiętać, że silniki takich aut wymagają nieco innego traktowania. Zastosowanie tego systemu powoduje, że liczba uruchomień silnika wzrasta nawet 10-krotnie, co jest dużym wyzwaniem dla jednostki napędowej. Najbardziej cierpią na tym łożyska ślizgowe, których żywotność może być nawet o połowę krótsza w porównaniu do aut bez systemu start-stop. Naprzeciw potrzebom aut wyposażonych w tego rodzaju system wyszła właśnie firma BIZOL, której specjaliści opracowali olej Green Oli+, dedykowany specjalnie dla pojazdów z silnikami typu start-stop oraz samochodów z napędem hybrydowym. Dzięki technologii OxShield proces utleniania się oleju, a tym samym jego starzenia się jest znacznie wolniejszy. W porównaniu do produktów konkurencyjnych BIZOL Green Oil+ uzyskał dwa razy wyższy wynik punktowy w teście utleniania RBOT oraz bardzo dobre wyniki w innych specjalistycznych testach. Warto dodać, że w tym produkcie zastosowano również technologię COMB LubriBoostTM. Nadaje ona filmowi ochronnemu właściwości żelowe, co obniża współczynnik tarcia i chroni poszczególne elementy silnika, w tym przede wszystkim łożyska ślizgowe, wydłużając ich żywotność aż do 50%, zmniejszając tym samym ryzyko awarii i kosztownych napraw.

BIZOL zadebiutował na polskim rynku na początku 2016 r., oferując oleje silnikowe oraz inne środki chemiczne, jednak dopiero w tym roku firma rozpoczęła prawdziwą rynkową ofensywę. –„Do tej pory produkty BIZOL były dostępne jedynie w wybranych regionach Polski, jednak w maju bieżącego roku w naszej firmie zaszły zmiany na poziomie kadry zarządzającej i nastąpiła również zmiana strategii naszego rozwoju –mówi Bartłomiej Nakwaski. –„Aktualnie zmierzamy do zwiększenia dostępności produktów marki BIZOL w całym kraju. Oczywiście zależy nam również na tym, aby nasza marka stała się rozpoznawalna, dlatego też m.in. zostaliśmy Oficjalnym Partnerem Olejowym cyklu popularnych rajdów Inter Cars Szuter Cup oraz rozpoczęliśmy współpracę z jednym z najlepszych polskich zawodników rallycrossowych – Robertem Czarneckim, który cieszy się sporym uznaniem w świecie sportu motorowego. Przygotowujemy się również do otwarcia w Polsce sieci autoryzowanych warsztatów BIZOL”.

 

 
Designed by vonfio.de