Home NEWSy CUPRA W NATARCIU
CUPRA W NATARCIU Email
Wpisany przez Robert Wdzięczkowski   
niedziela, 24 września 2023 12:53

 

CUPRA Formentor na liście bestsellerów. Hiszpański crossover podbija polskie floty

 

 

 

CUPRA Formentor, flagowy model hiszpańskiej marki ma już 3 lata i od samego początku cieszy się uznaniem branży oraz klientów zarówno tych indywidualnych, jak i flotowych. CUPRA przekonuje jednak, że szczyt popularności sportowego crossovera jest jeszcze przed nami. Świadczyć o tym może m.in. sierpniowy ranking przeprowadzony przez portal autokatalog.pl, w którym model Formentor znalazł się w TOP 10 najczęściej rejestrowanych przez firmy marek. W sierpniu klienci instytucjonalni zarejestrowali łącznie 672 samochodów CUPRA, w tym 493 egzemplarzy modelu Formentor.


 

ZNAJDŹ  NAS TEŻ  NA  FACEBOOK oraz  YOUTUBE

 

 

CUPRA od początku roku notuje kolejne rekordy w Polsce. W okresie od stycznia do sierpnia całkowita sprzedaż marki, łącznie wśród klientów biznesowych i indywidualnych, wzrosła o 235% z 1 931 zarejestrowanych aut w 2022 roku, do 4 552 nowych rejestracji w 2023 roku.

 

Oryginalny wizerunek


CUPRA Formentor to nie tylko wydajność i osiągi. Model ten cechuje się również wyjątkowym designem i zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi, co sprawia, że może być idealny dla firm, które także chcą się wyróżniać – nie tylko na drodze, ale również w biznesie. Elegancka linia nadwozia łączy się z odważnymi, miedzianymi detalami i drapieżnym przodem z powiększonymi wlotami powietrza. Wnętrze jest za to bardziej sportowe, dzięki skórzanym fotelom CUP zapewniającym doskonałe podparcie boczne i komfort, a także cyfrowemu kokpitowi 10,25", który dostarcza najważniejszych danych dotyczących jazdy w polu widzenia kierowcy.

 

 


 

Jesteśmy marką dla ludzi, którzy chcą się wyróżnić i szukają czegoś oryginalnego. Czynnik ten ma również bardzo duże znaczenie w aspekcie flotowym. Samochody CUPRA mogą stać się najlepszą wizytówką każdej firmy poprzez przyciągający wygląd, a równocześnie będą doskonałymi autami benefitowymi dla pracowników – tłumaczy Daria Zielaskiewicz, dyrektorka marek SEAT i CUPRA.

 

 

 
Designed by vonfio.de