Home Fiat FIAT 500 GUCCI
FIAT 500 GUCCI Email
Wpisany przez Mirosław Wdzięczkowski   
sobota, 20 października 2012 08:43

 

Jesteś młody, lubisz szpan – Gucci!

 

Rozwiązanie dla problemów ze szpanem znaleźliśmy od razu. FIAT 500 w wersji sygnowanej przez dom mody Gucci wzbudza zachwyt i pożądanie. Każdy się zanim ogląda jak za zjawiskiem, bo zjawiskiem jest. Skoro jest dobry dla Jennifer Lopez, to będzie dobry też dla nas.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ;    FIAT FREEMONT NA WARMII


ZOBACZ TEŻ;    FIAT I RENAULT NA ODCINKU SPECJALNYM

 

 

 

Specjalna wersja Fiata 500 powstała z okazji 150 rocznicy zjednoczenia Italii i 90 rocznicy powstania firmy Gucci.

Pięćsetka pozostaje jedyną w swoim rodzaju, mimo kilkuletniego stażu na rynku. Wciąż się nie opatrzyła, bo to chyba rzecz ponadczasowa, skoro jako nowoczesna replika kultowego auta, sama stała się kultowa. Praktycznie każdy egzemplarz auta opuszczającego fabrykę może być inny, gdyż lista wyposażenia i dodatków jest tak długa, że można skonfigurować ponad 500 tys wariantów. A teraz jeszcze więcej, gdyż dla osób chcących się wyróżnić specjalnie przygotowano jeszcze jedną wersję, wspólnie z domem mody Gucci.

 

ZOBACZ TEŻ;

FIAT 500 CABRIO-MISTRZ BULWAROWEGO LANSU

500 TWIN AIR - Z SILINICZKIEM OD KOSIARKI

500 ABARTH - WŚCIEKŁY MALUCH


 

 

Pięćsetka Gucci występuje w dwóch kolorach, białym kremowym i czarnym, ze szklisto-perłowym odcieniem lakieru. Ważna jest zielono-czerwono-zielona obwódka typowa dla marki Gucci. Występuje też jako hatchback i cabrio. Auto ma też wyróżnik w postaci 16 calowych obręczy kół z logo GG. Także na słupkach drzwi i klapie tylnej znajduje się kursywą napis Gucci.

 

 

 

Niezwykle kultowe i intrygujące jest również wnętrze. Ciemna kolorystyka deski rozdzielczej doskonale kontrastuje z elementami w odcieniu kości słoniowej. Podobnie jak kierownica, panele drzwiowe i fotele. Te są w dwóch kolorach z materiału typu skóra ekologiczna Frau z nadrukiem Guccissima i kolorowym paskiem tej firmy. Charakterystyczne kolory firmy Gucci są obecne również na pasach bezpieczeństwa. Fotele jak w każdej pięćsetce mają regulację tylnej części siedziska na wysokość. Całkiem poprawnie trzymają na boki, ale jak w każdym modelu tego auta siedzi się w nim jakoś trochę za wysoko. Zajęcie miejsca na tylnej kanapie wymaga nieco gimnastyki. Lecz na nieduże odległości spokojnie możemy jechać w cztery osoby. Tylko w bagażniku szałem nie wieje, gdyż to nie duże auto. 182 litry to i tak więcej niż w Mini, które ma 160 litrów.

 

 

 

 

Silnik 1,2 l mimo zaledwie 69 KM daje radę. Zaskoczeniem jest całkiem sprawna dynamika auta. To wystarczy do sprawnego poruszania się po mieście, zajechania przed klub, czy do pracy, lub na zakupy. Silnik ma system start/stop, a zużywa około 5 litrów. Dynamiczniejsza jazda to oczywiście ponad litr więcej.

Pojazd otrzymał dość twarde zawieszenie, dzięki temu nie kładzie się na boki na zakrętach.

 

 

 

Pięćsetka potrafi zauroczyć w każdej wersji. FIAT 500 Gucci to coś wyjątkowego i również ponadczasowego. Dlatego design i kult musi kosztować, a kosztuje od 66000 zł a w wersji cabrio od 77000 zł. No cóż, ale może być dodatkiem do luksusowej torebki włoskiego projektanta.

 

 

Tekst i zdjęcia; Mirosław Wdzięczkowski

 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ;

AUTO-TURYSTYKA W ALPACH

FIAT CROMA W GALINACH

CAMPUS ISLANDIA EXPEDITION

AUTO-TURYSTYKA NA MORAWACH


 

 

 

 

 

 


 
Designed by vonfio.de